اپلیکیشین وقایع کانال تلگرام روزنامه ونافار
آخرین خبرها پربازدید ترین‌ها
محکومیت عملیات تروریستی تهران و کابل
شأن نزول و نزول شأن رياست‌جمهوري
از معدن تا روز قدس
توسعه روابط بانکي تضمين مي‌شود
اصول‌گرايان با جريان‌هاي افراطي مرزبندي کنند
رأي، رأي شوراي‌عالي بود
تعليق يک‌ساله محدوديت‌ها کافي نيست
تعليق محدوديت‌هاي FATF، فرصتي براي ارتقاي روابط بانکي جهاني
بلیت ایران برد
تعيين تکليف سپرده‌ها تا سقف 50 ميليون تومان
ممنوعيت برگزاري کنسرت‌هاي مجيد درخشاني در شهرستان‌ها برداشته شد
کورش اسدي درگذشت
شیر خود تناولی است
وودي آلن رياست‌جمهوري ترامپ را دوران هرج‌ومرج خواند
پاهاي مشهورترين دوتارنواز خراسان از کار افتاد
زنگ اميد: ما هنوز زنده‌ايم!
دنيايشان زيباست
۲۵۶ ميليون زن بيوه در دنيا
منتقدان از خطوط مترو بازدید کنند
روايت «سربازاني» که هرگز به «خانه» برنگشتند
«سلطانيه» جان مي‌گيرد
خواب آشفته ارژن، پريشاني پريشان
مانـور، نه مسئله امنيتي
سي‌‌تير را مي‌شود زندگي کرد
ترياک، سهمش را از بازار اعتياد پس گرفت
مهاجران
نام گابو بر ميداني از پاريس
سرور فطر و سنت‌هاي رنگارنگ
کورش اسدي به ابرهاي گمشده پيوست
شهرتي براي گرافيتي‌کار ضدشهرت
ترس از آينده نامعلوم
آشتي با پادرمياني دادکان
منتظری در بهترین زمان ممکن استقلالی شد
مسي به روايت اعداد: 30 سال، 30 جام
جيووا، دليل پايان همکاري ايران و آديداس
نظميه ايران تأسيس شد
صوراسرافيل و ملک‌المتکلمين به قتل رسيدند
۴۰ سال پس از شريعتي؛ شهيد يا مرحوم؟ اصول‌گرا يا اصلاح‌طلب؟
مجلس به توپ بسته شد
موسي صدر و انقلاب ايران؛ رابطه‌اي در دو بستر تاريخي و سياسي
محمد بن‌سلمان پتانسیل مقابله با تهران را ندارد
جنگل‌های بی‌شخصیت
اهانت‌کنندگان را بشناسيم
اشتغال، پارادایم اصلي دولت آينده
از آخوند انگليسي تا آخوند آمريکايي!
پارازیت سیاسی در روز وحدت
امروز مبارزه با رژيم صهيونيستي مبارزه با استکبار و نظام سلطه است
رهایی از سلطه؛ آرمان روز قدس
نقطه قوت دولت يازدهم دستگاه ديپلماسي است
توصيه‌هاي اورژانسي به مسافران تابستاني
روزشمار انتخاب جايگزين قاليباف
خطر شکست «خط قرمز» وزارت بهداشت
قطعی بودن نقص ایمنی معدن
اختلاف يک‌ماهه درمورد شروع کار شوراي شهر
شهر چهار بهار میزبان بادهای اقیانوسی
عصباني هستيم؟!
مؤسسات غيرمجاز، سنگ محک سيستم بانکي نيستند
خداحافظي با روند نزولي
83 هواپيماي جديد در راه ايران
خصوصي‌‌سازي و اصلاح نظام بانکي، اصلي‌ترين برنامه‌هاي دولت
محمد بن‌سلمان پتانسیل مقابله با تهران را ندارد
اصول‌گرايان با جريان‌هاي افراطي مرزبندي کنند
جيووا، دليل پايان همکاري ايران و آديداس
رأي، رأي شوراي‌عالي بود
۴۰ سال پس از شريعتي؛ شهيد يا مرحوم؟ اصول‌گرا يا اصلاح‌طلب؟
مانـور، نه مسئله امنيتي
توسعه روابط بانکي تضمين مي‌شود
روايت «سربازاني» که هرگز به «خانه» برنگشتند
خواب آشفته ارژن، پريشاني پريشان
محکومیت عملیات تروریستی تهران و کابل
سي‌‌تير را مي‌شود زندگي کرد
بلیت ایران برد
شأن نزول و نزول شأن رياست‌جمهوري
ترياک، سهمش را از بازار اعتياد پس گرفت
کورش اسدي به ابرهاي گمشده پيوست
«سلطانيه» جان مي‌گيرد
ترس از آينده نامعلوم
زنگ اميد: ما هنوز زنده‌ايم!
کورش اسدي درگذشت
از معدن تا روز قدس
تعليق محدوديت‌هاي FATF، فرصتي براي ارتقاي روابط بانکي جهاني
شهرتي براي گرافيتي‌کار ضدشهرت
تعيين تکليف سپرده‌ها تا سقف 50 ميليون تومان
وودي آلن رياست‌جمهوري ترامپ را دوران هرج‌ومرج خواند
پاهاي مشهورترين دوتارنواز خراسان از کار افتاد
تعليق يک‌ساله محدوديت‌ها کافي نيست
موسي صدر و انقلاب ايران؛ رابطه‌اي در دو بستر تاريخي و سياسي
مجلس به توپ بسته شد
۲۵۶ ميليون زن بيوه در دنيا
نظميه ايران تأسيس شد
شیر خود تناولی است
منتقدان از خطوط مترو بازدید کنند
نام گابو بر ميداني از پاريس
مهاجران
ممنوعيت برگزاري کنسرت‌هاي مجيد درخشاني در شهرستان‌ها برداشته شد
سرور فطر و سنت‌هاي رنگارنگ
صوراسرافيل و ملک‌المتکلمين به قتل رسيدند
آشتي با پادرمياني دادکان
مسي به روايت اعداد: 30 سال، 30 جام
دنيايشان زيباست
منتظری در بهترین زمان ممکن استقلالی شد
شناسه خبر: 50478 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - 01:00
پنج مزيت کار با رسانه‌هاي اجتماعي

پنج مزيت کار با رسانه‌هاي اجتماعي

مزيت کار با رسانه‌هاي اجتماعي، براي کسب‌وکارهاي بزرگ کاملا مبرهن است اما براي کسب‌ وکارهاي کوچک چطور؟ آيا آنها بر اهميت اين رسانه‌ها واقف هستند؟ در اين جستار کوتاه، سعي خواهيم کرد، پنج مزيت کار با رسانه‌هاي اجتماعي را براي انواع کسب‌وکارها برشماريم. اين مزيت‌ها براي کسب‌وکارهاي کوچک سودمندتر خواهند بود: 
1- بهبود رتبه جست‌وجو
گوگل در اين سال‌ها، چندين‌مرتبه نحوه دسترسي کاربران به نتايج جست‌وجو را عوض کرده است؛ در‌اين‌بين، از اهميت لينک‌ها و کلمات کليدي در هر دفعه از تغيير، بيشتر کاسته شده است. گوگل در اين بين به ارجاع‌هايي که به سايت‌ها داده مي‌شود، دقت کرده و براي آن در رده‌بندي خود ميزان تأثير بالايي قائل شده است؛ به‌گونه‌اي که اگر وبلاگ‌ها و سايت‌هاي پرنفوذ، يک سايت کسب‌وکار را مورد حمايت قرار ندهند، گوگل به‌راحتي از آن سايت چشم مي‌پوشد. حال در اين بين، گوگل هم‌ارز با سايت‌هاي بزرگ، براي شبکه‌هاي اجتماعي نيز اهميت قائل شده و ميزان پخش‌شدن و ارجاعات سايت از اين شبکه‌ها را از حيث تأثير، هم‌اندازه با سايت‌هاي معتبر دانسته است. درواقع، اگر کسب‌وکاري به يک رسانه معتبر دسترسي نداشته باشد، مي‌تواند شانس خود را در شبکه‌هاي اجتماعي جست‌وجو کند. 
2- توليد آگهي‌هاي پيش‌رونده
آگهي‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي، همانند ديگر آگهي‌هاي سنتي از رسانه‌هاي ديداري و شنيداري نيستند. اين نوع آگهي‌ها مي‌توانند به موجي براي هر کسب‌وکار تبديل بشوند. براي ساختن اين موج خلاقيت، شناخت بازار و شناخت خوب مشتري از اهميت بالايي برخوردار است. اين موج، هر کسب‌وکاري را مي‌تواند به ساحل سودآوري برساند و آن را متحول کند. براي ساختن اين موج، شبکه‌هاي اجتماعي ابزار توانايي هستند. 
3- مخاطبان جديد
با حضور در شبکه‌هاي اجتماعي، اين فرصت نصيب کسب‌وکارها مي‌شود تا از مخاطبان جديد بهره ببرند؛ البته در برخورد با مخاطبان فعال در دنياي ديجيتال نبايد همانند مخاطبان سنتي رفتار کرد. براي يافتن مخاطبان جديد باید آگاهانه رفتار کرد و همواره از رفتار مخاطبان در شبکه‌هاي اجتماعي تحليل و تفسيري کرد؛ در غير‌اين صورت، شبکه‌هاي اجتماعي آن‌طور که بايد و شايد، منفعتي براي کسب‌وکار مدنظر نخواهند داشت. 
4- دليلي براي تغيير
شايد مردم از کسب‌وکاري مطلع باشند اما در هنگام نياز، آن نام را به ياد نياورند و به نزديک‌ترين برند براي رفع نياز مراجعه کنند. با حضور مستمر در شبکه‌هاي اجتماعي، شانس ديده‌شدن براي کسب‌وکارها افزايش مي‌يابد؛ البته فقط حضور مستمر، کافي نيست و بايد انواع روش‌ها را براي آنکه مشتري‌هاي بالفعل را به مشتري‌هاي بالقوه تبديل کرد، به‌کار بست. اين روش‌ها مي‌توانند بر مسائل اقتصادي يا اجتماعي (انسان‌دوستانه، سبک زندگي) تکيه داشته باشند؛ البته در اين بين نمي‌توان از نقش محتواي آگاهي‌دهنده نيز يادي نکرد. بيشتر اوقات، مشتري‌ها از جنس بهتر يا خدمت بهتر آگاه نيستند، محتوا مي‌تواند راه آشنايي مشتري با آن کالا يا خدمت باشد. شبکه‌هاي اجتماعي، مي‌توانند بهترين راه براي ايجاد دليلي براي تغيير رفتار مشتري‌ها نسبت به يک برند يا يک کسب‌وکار  باشند. 
5- اعتماد ايجاد کردند
زمانه عوض شده و راه ايجاد‌کردن اعتماد نيز عوض شده است. شبکه‌هاي اجتماعي با توجه به پيوندي که با مردم دارند، مي‌توانند به‌عنوان ابزاري مهم و تأثيرگذار راه ايجاد اعتماد صدساله را به حداقل برسانند؛ به‌شرط آنکه در استفاده از اين شبکه‌ها ثبات قدم وجود داشته باشد و از رفتارهاي مقطعي پرهيز شود.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.